Digitalisering er en naturlig del af flere og flere produkter både i den offentlige og private sektorer.
Orkestrering af en hel organisation omkring, at designe, lave, levere og supportere disse digitale produkter eller services kræver en tværgående tilgang til Service Management, og det er med det formål, at VeriSM er skabt.
IT er en kritisk del af det at udbyde og supportere digitale produkter og services, så derfor er VeriSM en tilgang, som høj grad er vigtigt at forstå, og spille ind i.
Agenda for arrangementet:
- Velkomst, præsentation af agenda etc.
- Introduktion til baggrunden for og formålet med VeriSM
- Hvordan er VeriSM skabt?
- Introduktion til de konkrete elementer i VeriSM tilgangen
- VeriSM practitioner er på vej – hvad kan vi vente os?
- Kort introduktion til de kurser, der udbydes omkring VeriSM
Målgruppe
Alle der har en rolle i forhold til Service Management i organisationer, er målgruppe for arrangementet. Det vil for eksempel sige medarbejdere og ledere indenfor:
- ITIL process managers
- Operational Excellence folk
- Teamledere
- HR managers
- Facility Management funktioner
- Jura funktioner
- Økonomifunktioner