Coronakrisens betydning for digitaliseringen: Her er de vigtige erfaringer og perspektiver
Coronakrisen har været en anledning til at teste, hvor langt vi egentlig er kommet med digitaliseringen - og samtidig har krisen været med til at sætte fart på den digitale innovation. Derfor zoomer vi i denne podcast ind på de vigtige erfaringer og perspektiver og på coronakrisens betydning for digitaliseringen.
I denne episode taler vi om, hvad vi kan lære af coronakrisen? Verden har på mange måder været vendt på hovedet i de seneste måneder, og det i sig selv giver naturligvis anledning til refleksioner.
Men coronakrisen har også været en anledning til at teste, hvor langt vi egentlig er kommet med digitaliseringen - og samtidig har krisen været med til at sætte fart på den digitale innovation.
Derfor zoomer vi ind på de vigtige erfaringer og perspektiver i denne episode af Tech og strategi i øjenhøjde.
Medvirkende:
Peter Søndergaard, selvstændig rådgiver og tidligere senior vice president og head of research i Gartner.
Hør podcasten:
Men coronakrisen har også været en anledning til at teste, hvor langt vi egentlig er kommet med digitaliseringen - og samtidig har krisen været med til at sætte fart på den digitale innovation.
Derfor zoomer vi ind på de vigtige erfaringer og perspektiver i denne episode af Tech og strategi i øjenhøjde.
Medvirkende:
Peter Søndergaard, selvstændig rådgiver og tidligere senior vice president og head of research i Gartner.
Hør podcasten: