Den moderne IT-support

Lær teknikker til at forkorte sagsbehandlingstiden, minimere ”ping-pong”-sager og skabe bedre brugeroplevelser gennem en god dialog. Du lærer også at forstå, hvad den enkelte bruger har behov for – både hvad angår sagsløsning og kommunikation.

Læs mere om kurset

Udbytte

Dit udbytte efter kurset vil være at vide, hvad der kendetegner en moderne og velfungerende IT-support. Du lærer at beskrive sager kort, præcist og forklarende for at lette arbejdsgange.

Efter kurset vil du kunne bruge knowledge management i dit daglige arbejde samtidig med at du løser incidents. Du vil blive trænet i at kommunikere brugerorienteret og empatisk i telefon, på skrift og i det fysiske møde med brugeren. Du lærer ligeledes at spotte personlighedstyper og tilpasse din adfærd og kommunikation hertil – alt sammen evner der er højt værdsat i enhver IT-support.

Målgruppe

Underviser

Vigtige oplysninger

Dato og sted

Varighed:
Medlemspris (DKK ekskl. moms)
Ikke-medlempris (DKK ekskl. moms)
Kursus - Grundlæggende IT - Dansk IT

Grundlæggende it: Få styr på de vigtige teknologier og begreber

Opnå overblik over it og digitalisering, forstå kernebegreberne og værktøjerne inden for it og bliv i stand til at tale om it i din egen organisation. Som deltager på kurset opnår du en grundlæggende it-forståelse, og kommunikationen med resten af organisationen herunder it, styrkes. Du bliver derfor en digital medspiller.
Firmakurser

Firmakurser

Giv dine medarbejdere en faglig opgradering med et firmakursus hos Dansk IT. 
Kompetenceudvikling hos Dansk IT

Styrk dine kompetencer med et kursus

Dansk IT tilbyder en bred vifte af kurser. Vi har både hands-on kurser, e-læring og certificeringer, der alle er skræddersyede til it-professionelle og digitale medarbejdere. På vores kurser vil du opleve undervisning på højeste faglige niveau med nogle af de bedste undervisere.