Log ind
  1. Medlemskab
  2. Netværksgrupper
  3. Konferencer
  4. Kurser & Certificeringer
  5. Nyheder
  6. Om Dansk IT
  • Medlemskab
  • Netværksgrupper
  • Konferencer
  • Kurser & Certificeringer
    • FAQ >
    • Din kompetenceudvikling >
    • Praktisk information >
    • Kursuspartnere >
  • Nyheder
  • Om Dansk IT
Service Management

ITIL® 4

Lær hvordan du tilrettelægger og styrer din organisations it-serviceopgaver med kurser i ITIL®

Om ITIL®

ITIL® 4 Foundation

Lær hvordan ITIL® 4 understøtter moderne teknologier og måder at arbejde på

ITIL® 4 Create, Deliver and Support

Få en dyb forståelse for servicekvalitet og forbedringsmetoder

ITIL® 4 Direct, Plan and Improve

Lær at indbygge læring og konstant forbedring som en integreret kultur i din organisation

ITIL® 4 Foundation english

Learn the language of IT service management and the key concepts

ITIL® 4 Digital & IT Strategy

Strategisk fokus med ITIL gør serviceleverandøren til den drivende kraft

ITIL® 4 Managing Professional

Bliv klogere på, hvordan IT services med fokus på kunde- og brugeroplevet værdi udvikles

Dansk IT - Vermundsgade 38A, st. tv. - 2100 København Ø - CVR: 83973315 - tlf. 33 11 15 60
Facebook Twitter LinkedIn
Forside Nyhedsbrev Email