Jeres team kører it-afdelingen i en af verdens største pizza-virksomheder. Jeres opgave bliver at understøtte forretningen med fremragende it produkter og serviceydelser. It spiller en afgørende rolle for, at virksomheden kan nå sine strategiske mål. Jeres udfordring bliver at organisere Jeres it-afdeling, så virksomheden kan nå sine målsætninger: At sænke driftsomkostningerne, øge omsætningen og øge kundernes tilfredshed og loyalitet.
Med Grab@Pizza™ kan I på egen krop prøve roller, ansvar, teori, processer og konkret implementering, inden I prøver kræfter med et rigtigt forretningsprojekt.
I vil opleve de samme udfordringer som i det virkelige liv - og forhåbentlig lidt flere! Oplevelserne vil styrke Jeres organisation til at kunne håndtere forretningens projekter endnu bedre i fremtiden. En forretningssimulation giver Jer ydermere en bedre og dybere forståelse for it service management end teoretisk uddannelse.
Form
I organiseres i teams, der repræsenterer både it og forretningen. Ligesom i virkeligheden kommer I til at afstemme forventninger leverancer - og vil skulle prioritere Jeres indsatsområder, til trods for, at I har forskellige vinkler på kunder, processer og teknologi.
I kommer til at mærke alle disse ting på egen krop, og dagen er derfor bygget op omkring praktiske oplevelser - uden lange slideshows!