Denne certificering verificerer, at front-line supportere besidder de grundlæggede færdigheder der skal til for at udføre service og support. Det giver en forståelse for vigtigste service management processer og udvikler medarbejderens grund kompetencer.
Service Deskens front medarbejdere agerer som det primære kontaktpunkt i forhold til kunderne. Det er vigtigt, at Service Desk medarbejdere er i stand til at give en effektiv service i forhold til enhver henvendelse.
Dette kursus indeholder syv moduler der er grundlæggende i forhold til rollen som support specialist
- Roller og Ansvar – lære om rollen som Service Desken og supporteren spiller I forholdt til organisationen
- Relationship management – opdag vigtigheden af teamwork, kunde relation samt discover the importance of teamwork, customer relationships and kulturel bevidsthed
- Effektive kommunikation færdigheder – Identificer og udvikle de grundlæggende kompetencer i forhold til effektiv kunde kommunikation
- Konflikt håndtering – Lær lære at bygge bro ti kunderne og med succes at håndtere konflikter
- Professionel kunde Service holdning– udvikle og vedligeholde en positive tilgang til holdning til at yde kunde service
- Processer og procedure – analyser behovet for processer og procedure I forhold til at håndtere henvendelser samt vigtigheden af Incident Management
- Effektiv proces styring – gennemgå øgle koncepterne af IT service management inklusiv service level agreements, eskalationer, kvalitetssikring, problem, change og knowledge management, sikkerhed samt overholdelse af lovgivning, forståelse for fordelene ved selvbetjening, målinger og kunde tilfredsheds målinger.
Alt kursusmateriale er på engelsk men undervisningen er på dansk.