SDComm©
På kurset lærer du, hvordan du udvikler en effektiv Service desk, der skaber værdi for brugerne.
På kurset lærer du, hvordan du udvikler en effektiv Service desk, der skaber værdi for brugerne.
DANSK IT afholder dette kursus i samarbejde med Peopleteam og Valcon
Peopleteam og Valcon tilbyder kurser, konferencer og rådgivning inden for IT og IT service management. De har især speciale i service strategi & design, ITIL, processer og kunder, lean, samt projekt- og programledelse. Deres dygtige undervisere og konsulenter har mange års kombinerede erfaringer indenfor IT samt finansbranchen, i forhold til at løse problemer i både store offentlige, samt private organisationer.
SDComm® er kommet til verden med inspiration fra den kommercielle kundeserviceverden. Her anvendes metoder, der har vist sig effektive gennem mange års udvikling og konstant pres fra kunder og forbrugere. IT Service desk har nu mulighed for at ”stjæle” denne erfaring og bruge den direkte overfor sine brugere – der jo har ret til det samme serviceniveau, som hvis man var en kunde, der frit kunne vælge serviceydelser fra forskellige leverandører.
Som Service desk medarbejder kan det svært at efterleve krav om øget effektivitet samtidig med at bevare et højt serviceniveau. Ofte kan de kommunikative kompetencer gøre en stor forskel i brugernes oplevelse af IT Service desk. Med de rette redskaber kan alle lære god kommunikation, så brugeroplevelsen kommer helt i top. På dette kursus lærer du en række helt konkrete teknikker og metoder, som styrker dine kommunikative evner i det daglige arbejde i Service desken.
Efter disse tre dage er du klædt på til at yde den optimale service ud fra bruger og situation. Og du kan gøre det gennem let anvendelige teknikker, som er lige til at bruge, når du kommer hjem.
SDComm® er kommet til verden med inspiration fra den kommercielle kundeserviceverden. Her anvendes metoder, der har vist sig effektive gennem mange års udvikling og konstant pres fra kunder og forbrugere. IT Service desk har nu mulighed for at ”stjæle” denne erfaring og bruge den direkte overfor sine brugere – der jo har ret til det samme serviceniveau, som hvis man var en kunde, der frit kunne vælge serviceydelser fra forskellige leverandører.
Kurset er udviklet i et samarbejde med Peopleteam og Dialog+.
Underviserne har selv har mange års erfaring fra Service desk og kommerciel kundeservice.
Dag 1
Dag 2
Dag 3
Certificering er et tilbud til dig, der ønsker papir på dine kompetencer.
Eksamen: 40 multiple choice spørgsmål, beståelse ved 26 rigtige (65%). Ved beståelse udstedes SDComm®-certifikat.
Eksamen koster 1.950 kr. (ekskl. moms) og er ikke en del af den faste kursuspris.
Dette kursus udbydes kun som Kursus on Demand - det vil sige et lukket firmakursus, der tager udgangspunkt i Jeres organisations ønsker, når I har behovet.
Tag på kursus med dine kollegaer og styrk jeres fælles grundlag, kompetencer og sammenhold.
Kontakt DANSK IT's kursus- og certificeringsafdeling og få en uforpligtende snak om Jeres muligheder.
Læs mere om Kursus on Demand her: https://dit.dk/Kurser-Certificeringer/Kursus-on-demand