DANSK IT’s generalforsamling afholdes onsdag den 31. maj 2017, kl. 9:30 – cirka 11:30
hos Københavns ErhvervsAkademi, Lygten16, 2400 København NV
Dagsorden for DANSK IT’s ordinære generalforsamling 2017:
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning
Bestyrelsens skriftlige beretning kan læses her
3. Fremlæggelse og godkendelse af regnskab
Regnskabet vil kunne rekvireres i sekretariatet fra den 24. maj 2017.
4. Fremlæggelse af aktivitetsplan og budget
Aktivitetsplan og budget for 2017/18 bliver fremlagt på generalforsamlingen
5. Fastsættelse af kontingent
Bestyrelsen foreslår, at kontingentet pr. år for de forskellige medlemskategorier fastsættes til:
I Almindeligt medlemskab: Kr. 1.585,-
II Medlemskab for arbejdsledige og pensionister: Kr. 385,-
III Studerende: Kr. 0,-
For alle kategorier er der tale om uændrede kontingenter.
6. Forslag til ændring af regnskabsåret
Forslag og skriftlig motivation kan læses her
7. Forslag til ændring af vedtægter
Forslag og skriftlig motivation kan læses her. På siden findes en pdf med sammenstilling af gamle og nye vedtægter samt en pdf med forslag til nye vedtægter i et dokument alene.
8. Valg af bestyrelse og valg af revisorer
Ingrid Colding-Jørgensen, Mikael Munck og Thomas Juhl udtræder af bestyrelsen.
Per Tejs Knudsen er på valg og er villig til at modtage genvalg.
Til de ledige pladser i bestyrelsen foreslår bestyrelsen Henrik Brix, Jacob Hallager, Tine Tuxen Løvstrand, Per Ahlmann Andersen og Pernille Geneser.
Antallet af bestyrelsesmedlemmer vil med denne sammensætning være 12, som er det maksimale antal bestyrelsesmedlemmer jf. vedtægterne.
En nærmere præsentation af kandidater på valg, kan læses her
Som revisorer foreslår bestyrelsen PwC genvalgt.
9. Forslag
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, eller forslag til kandidater skal i henhold til vedtægternes § 6 være formanden i hænde senest onsdag den 17. maj 2017
Forslag stiles til formanden: Carsten Nørgaard, DANSK IT, Bredgade 25A, 1260 København K. E-post: formanden@dit.dk
Indkomne forslag, herunder forslag til kandidater, udsendes til medlemmerne pr. e-post.
Medlemmer kan kontrollere/ændre e-post-adresse på www.dit.dk efter at have logget ind.
For medlemmer, der ønsker at afgive brevstemme, kan det oplyses, at brevstemmer skal sendes til foreningens revisor: Statsautoriseret revisor og partner Poul Madsen, PwC, Strandvejen 44, 2900 Hellerup. Brevstemmer skal være revisor i hænde senest 3 dage før generalforsamlingens afholdelse.