Jan har de seneste par år været global it-direktør hos Bang & Olufsen. Tidligere har han arbejdet i globale virksomheder som Mærsk og CGI samt været CIO i Region Syddanmark og SKAT med et ledelsesmæssigt fokus på forandring og digital transformation.
Martin L. Teglgaard arbejder som konsulentchef hos Maximize Consult ApS, og er ansvarlig for deres Service Management forretningsområde. Han rådgiver og hjælper virksomheder med at stabilisere og optimere deres service- og driftsorganisationer. Udgangspunktet er altid virksomhedens konkrete udfordringer, hvor der skabes en løsning ud fra praktiske erfaringer koblet med anerkendte metoder og rammeværker.
Han har mere end 25 års erfaring med Ledelse fra både offentlige og private virksomheder og 10+ års erfaring med Service Management fra både et system-, proces- og ledelsesmæssigt perspektiv. Samtidigt er han certificeret ITIL ekspert og har yderligere certificeringer indenfor TIPA, COBIT, Prince2, MSP samt MoP.
Martin er desuden en passioneret taler på diverse konferencer og i netværkssammenhæng.
Morten har de sidste 8-10 år arbejdet med digitalisering og agile@scale fra et forretningssynspunkt, senest 6 år i Danske Bank. Morten har startet og skaleret 3 forskellige digitale innovationsenheder (innovationslabs) for at accelerere udviklingen af innovative digitale produkter, services og processer. Morten er særligt interesseret i at kunne balancere mellem forretning og IT for at skabe forbedret kundeoplevelser – hvad enten det er egen udvikling eller i samspil med start-ups, store virksomheder eller andre innovationsmetoder.
Building global IT organizations, turnarounds and developing organizations and people to react and transform to changing priorities and strategies are the core of Niels' professional career.
Niels brings more than 20 years of professional experience from business and consulting positions into play together with CIO senior management capabilities from GN Store Nord and Haldor Topsoe. Key is to transform business strategies into IT strategies and get the IT strategies executed. IT Management roles have always been focused at turning challenges into solutions and bridging business and IT.