Som sponsor på OffDig Week 2020, var der mulighed for at blive fagligt opdateret og møde nuværende og nye potentielle kunder.
OffDig Week er mødestedet for alle, der arbejder professionelt med digitalisering. Med omkring 1.500 deltagere var OffDig Week derfor et relevant sted at være tilstede både virtuelt og fysisk. Kontakt Camilla Lerbech Dworsky for information om sponsormulighederne på OffDig 2021 på cd@dit.dk eller 3317 9799.
VELKOMMEN TIL CBRAINS VIRTUELLE STAND, OFFDIGG WEEK 2020
cBrain er en dansk software virksomhed, der tilbyder en ny og særlig tilgang til digitalisering, hvor transformation og digitalisering tager afsæt i en "processes first, technology second" metode og implementering i et standardsystem, udviklet specifikt til at understøtte den offentlige forvaltningsopgave digitalt. F2 er et velafprøvet standardsystem og anvendes i dag af mere end 50 danske myndigheder. Internationalt har cBrain leveret projekter i bl.a. UK, Tyskland, Frankrig, Emiraterne og USA. Den første version af F2 blev designet i tæt samarbejde danske departementer. Senere blev F2 udvidet med et proceslag, som gør det muligt at konfigurere standardsystemet til at understøtte individuelle fagprocesser, end-to-end, fra selvbetjening til sagsbehandling og journalisering.
e-Boks er en førende nordisk digitaliseringspartner.
Vi tilbyder virksomheder, offentlige myndigheder og personer en effektiv, sikker og brugervenlig platform, der faciliterer services og integrationer og muliggør digital distribution, interaktion og lagring af vigtige digitale informationer.
e-Boks har siden 2001 opbygget omfattende viden om brugeradfærd og digitale tendenser, og med det afsæt hjælper vi vores kunder med at forenkle og forbedre deres forretningsgange.
Hvert år sender over 30.000 private og offentlige virksomheder mere end 485 millioner dokumenter ved hjælp af e-Boks - enten integreret i deres eget system, eller via e-Boks’ egen brugervenlige platform.
I alt har e-Boks over 16 millioner brugere på verdensplan og er ejet af Nets og PostNord.
Læs mere om e-Boks her
KMD er den største danske it-virksomhed og udvikler og leverer software- og serviceløsninger til kommune-, stats- og erhvervssegmentet i Danmark samt udvalgte segmenter i Skandinavien. KMD-koncernen har dattervirksomheder i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Polen. KMD har over 1.500 danske og internationale kunder fra den offentlige og private sektor, heraf cirka 800 danske og udenlandske virksomheder. KMD-koncernen har en årlig omsætning på omkring 5,3 mia. kr. og har cirka 3.200 ansatte. KMD er et datterselskab af NEC Corporation, der er globalt førende inden for integration af it- og netværksteknologier. Læs mere på www.kmd.dk.
Vi har en holdning til digitalisering og hvordan IT kan være med til at gøre livet lettere for den enkelte borger. NNIT har stor erfaring i at optimere processer, lette arbejdsgange og reducere omkostningerne for offentlige kunder. Og det, uanset om der er tale om ledelsesplaner, sagsbehandling, forskellige digitale services eller dag til dag support. Alle vores erfaringer viser, at digitale tilbud øger borgernes brugeroplevelse og tilfredshed.
Systematic præsenterer blandt andet Columna Cura til sundhedssektoren, Cicero til skole- og biblioteksområdet samt diverse skræddersyede løsninger til den offentlige sektor.
CGI Danmark A/S er en førende aktør i det offentlige marked. Vi er 200 dedikerede medarbejdere i Danmark, der arbejder med den offentlige sektor. Internationalt er vi over 23.000. Vi leverer digitaliserede services og udvikler, implementerer og drifter it-løsninger, der understøtter arbejdet hen imod en øget digitaliseret sektor.
Vores digitale services sætter borgeren i centrum og gør dem til aktive forvaltere af deres egen uddannelse, sundhed og livssituation. Bedre brug af data styrker væksten og effektiviserer den offentlige forvaltning. Agilt og effektivt er nøgleord, når vi skaber sammenhængende offentlig it.
Mød os på OffDig til en dialog om, hvordan et godt samarbejde skaber gode slutresultater. Det ved vi. Succesfulde it-projekter starter med et godt og tæt samarbejde. Kodeks for det gode kunde-leverandørsamarbejde er et naturligt afsæt for os. Statens It-projektråds anbefalinger kombineret med vores egne erfaringer og solide rammeværk sikrer, at over 97 procent af alle leverancer leveres til aftalt tid, pris og kvalitet.
Vi glæder os til at se dig.
Hvordan laver man et digitalt skilsmisse-forløb, der er så effektivt, at danskerne i dag kan ansøge om at blive skilt på under 15 minutter?
Hvordan gør man portalen for offentlige ejendomsvurderinger til så intuitiv en oplevelse, at titusindvis af testborgere ser det som en fornøjelse at tjekke vurderinger?
Hos Charlie Tango er vi specialister i at skabe sammenhængende digitale brugeroplevelser – med udgangspunkt i borgernes behov for enkle løsninger og forvaltningens behov for effektivt.
Og så ved vi, hvor skoen typisk trykker. Vi er eksperter i at accelerere og facilitere processen frem mod målet:
Commentor hjælper med digitaliseringen af det offentlige og private Danmark. Det har vi gjort succesfuldt i mange år for en lang række kunder.
Vi løser forretningsmæssige og tekniske udfordringer inden for analyse, udvikling samt vedligehold af softwareløsninger, og arbejder ud fra mantraet ”consider IT done”.
I Deloitte har vi mange års erfaring med offentlige digitalisering i hele spektret fra kommuner over regioner til ministerier. Vi har dyb sektorfaglighed på det offentlige område og har stor erfaring i at udvikle strategier samt introducere nye technologier for at optimere processer, lette arbejdsgange, og reducere omkostninger – og altid med borgernes brugeroplevelser og tilfredshed for øje.
Vores projekter er altid forankret i de overordnede digitaliseringsstrategier, som vi binder sammen med alle niveauer af implementering – ligesom vi i vores rådgivning og løsninger kombinerer forskellige discipliner og ekspertiser inden for fx datadrevet forretningsudvikling, IT-arkitektur, sourcing, cybersikkerhed, design thinking og agile metoder.
Knowledge Cube er et dansk it-konsulent og udviklingshus, som beskæftiger mere end 60 dygtige konsulenter indenfor it-udvikling, forretningsanalyse, projektledelse og test. Vi er sat i verden for at skabe digital sammenhængskraft – vi sætter strøm til og digitaliserer processer for at skabe en mere effektiv sagsbehandling og bedre sammenhæng mellem myndigheder og borgere i Danmark. Gennem 15 år har vi udviklet og moderniseret driftssikre it-projekter til den offentlige sektor med fastholdelse af samme høje kvalitet i alle leverance i alle størrelser.
Knowledge Cube står for:
Hør mere om vores projekter, for eksempel:
Sikker digital identitet er, som følge af cybertruslen, blevet særdeles vigtigt i forbindelse med de seneste lovkrav der stilles til både private og offentlige virksomheder og organisationer. Lovkrav der kan findes i både de europæiske GDPR, eIDAS, NIS, PSD2 love og den danske NSIS standard. På forskellig vis stilles krav om hvordan både digitale identiteter skal dannes, men også administreres og anvendes af brugerne. Typisk veksles mellem mere tekniske krav så som fysiske ID krav i forbindelse brugeroprettelse og 2-faktor validering til login. Til de mere administrative krav, at der er truffet passende tekniske foranstaltninger og at der foretages kontinuerlige risikovurderinger.
Overholdelse af NSIS-standarden er et nationalt krav til alle kommuner, regioner og til staten.Netcompany er en dansk it-konsulentvirksomhed med mere end 2200 medarbejdere i 6 lande.
Vi er en rendyrket it-serviceleverandør af innovative, samfunds- og forretningskritiske løsninger, der fremskynder kundernes digitale omstilling gennem udvikling, vedligehold og drift af digitale platforme, kernesystemer og brugerflader.
Vi leverer end-to-end it services, fra rådgivning og udvikling til implementering og drift, til en bred kundebase bestående af store og mellemstore Nordeuropæiske virksomheder fra forskellige industrier i de private og offentlige sektorer.
Netcompany har opbygget en unik metode til at nytænke, modernisere, vedligeholde og driftsafvikle en række af de centrale statslige fagsystemer og registre. Kom forbi vores stand og få en snak med os om bla.:
Nextagenda leverer løsninger, der udnytter værdien i data og understøtter digitalisering. Herunder optimering af Mellemkommunal Refusion, Skalerbare, GDPR compliant Dataplatforme til håndtering at den samlede opgave om håndtering af data i kommuner (LIS, BI, IoT, Analytics mm). Som en del af Konica Minolta leverer vi også IoT løsninger der understøtter "Smart Buildings" og i det hele taget anvendelse af nyeste IoT teknologier til digitalisering og optimering af administrative opgaver. Mød os på stand 50 og hør om de spændende opgaver vi har hjulpet flere kommuner med i Danmark.
Deltag i vores virtuelle oplæg onsdag den 26. august kl. 10:15-10:45: ”Sådan kan ’Software as a Service’ understøtte din myndighed med effektiv kommunikation til borgere”.
Product Owner Jesper Vermehren Jensen fortæller bl.a. hvordan SaaS-platformen Strålfors Connect understøtter myndigheder i deres udgående kommunikation til borgere og virksomheder via digital post og fjernprint samt Næste generation Digital Post. Dette alt sammen uden at myndigheden selv behøver at bruge ressourcer på drift, omlægning eller udvikling af platformen.
Ante er en teknologivirksomhed, der muliggør effektiv vidensdeling for fagfolk med henblik på at sikre høj kvalitet i sagsbehandlingen.
BLUEFRAGMENTS er en software virksomhed med fokus på data, IoT og AI. Vi udvikler innovative og moderne løsninger til nogle af Danmarks største virksomheder; alt baseret på Microsoft Cloud teknologier.
DCR Solutions er en dansk IT teknologi virksomhed, som tilbyder en Business Process Management teknologi til modellering og digitalisering af arbejdsprocesser. DCR er udviklet gennem et forskningssamarbejde med førende universiteter i Danmark. DCR benyttes blandt andet af kommuner ( Aalborg Kommune, Syddjurs Kommune og Århus Kommune ) og en række styrelser, mens DCR-partnere som Infoventure, Deloitte, KMD, SBSYS, Fujitsu, Formpipe og GlobeTeam benytter DCR som et værktøj til at arbejde med kundernes forretningsprocesser eller til at levere deres it-løsninger med ”DCR Inside”.
Nine er et digitalt konsulenthus. Vi hjælper offentlige og private virksomheder med behov for stærke it-løsninger. Vi skaber digitale løsninger af høj kvalitet med lang levetid. Løsninger der effektiviserer og udvikler vores kunders forretning.
I Novicell arbejder vi blandt andet med nedenstående:
Novicell er et digitalt konsulenthus med mere end 270 udviklere, strateger, designere og marketingspecialister, der arbejder sammen for at styrke kundernes digitale tilstedeværelse. Vi har mere end 20 års erfaring med digitale projekter, og vi er vokset markant de seneste 10 år i tæt samarbejde med eksisterende og nye kunder. Vi laver projekter sammen med både private og offentlige kunder. Projekterne tæller større og mindre udviklingsprojekter af CMS og commerce løsninger herunder brugeranalyser samt rådgivning om GDPR og Webtilgængelighed. Derudover er vi en del af OS2 fællesskabet, som er et samarbejde mellem offentlige myndigheder og leverandører om at lave bedre og billigere it gennem open source.
Vi er teknologiuafhængige, men vi arbejder primært med følgende platforme: Umbraco, Dynamicweb, WordPress, Drupal, Magento, Sitecore, Episerserver og Shopify.
Vores fokus er at skabe værdi for vores kunders organisationer, og vi har langvarige kunderelationer, hvor samarbejdet bygger på et solidt metodeapparat. Vi hjælper vores kunder med alt inden for web- og systemudvikling, IT-arkitektur, dataflyt, integrationer, online marketing, digital strategi og business intelligence. Vores metode er Scrum-baseret og fleksibel, og vi bruger kun de bedste projektstyringsværktøjer til at holde vores kunder opdateret om et projekt. Beskyttelse af vores kunders data er en central del af vores forretning, og vi får derfor også årligt udarbejdet en uafhængig revisor ISAE 3000-erklæring.
Håber vi ses på OffDig!
Læs mere om Novicell her
OptimumIT hjælper offentlige myndigheder med at udvikle den offentlige service og effektivisere myndighedsudøvelsen med anskaffelse og implementering af innovative og fleksible it-løsninger. Baseret på mange års erfaring, stor faglig tyngde og uvildig rådgivning får du det bedste ud af it-leverandørerne og de teknologiske muligheder til realisering af din it-strategi.
Vi medvirker til en målrettet anskaffelse under udbud med fokus på dine it-arkitektur og forretningsmæssige behov samt valg af it-leverandør, der kan honorere kravene i praksis. Vi sikrer succesfuld implementering med etablering af effektivt og positivt samarbejde mellem din organisation og dine it-leverandører og ved at rydde it-tekniske forhindringer af vejen.
Strand & Donslund er et konsulenthus, der igennem en længere årrække har specialiseret sig i at levere arkitektur ydelser til både offentlige og private kunder.
Vi kan indgå som uvildige rådgivere og udførende konsulenter i forbindelse med afdækning af såvel de forretningsmæssige, som de tekniske arkitekturmæssige aspekter.
Derudover tilbyder vi kurser indenfor, eksempelvis
Ved at kombinere Best Practice, forskningssamarbejder og masser af praktisk erfaring løfter vi eksekveringsevnen i offentlige organisationer og private virksomheder. I Peak hjælper vi der hvor det er allersværest; at omsætte strategier og planer til handlinger og målbare resultater.
Rolle på OffDig Week
Make Sense Film er dem, der er med til, at gøre det hele muligt bagom kulisserne på OffDig Week 2020. Make Sense står for selve opbygningen af TV-studiet samt styring af produktionen i hele uge 35, som foregår i Dansk IT's Medlemshus. I samarbejde med Dansk IT's team laver Make Sense Danmarks største Offentlige virtuelle konference - OffDig Week 2020!
Make Sense Film er et kreativt film- og tv-produktionsselskab med solid og mangeårig erfaring indenfor film, reklame og tv-branchen. Vores faglige fundament bygger på journalistisk og kreativ historiefortælling. Vi har kompetencer til at arbejde selvstændigt og professionelt med alle facetter af produktionen: Fra første idé til færdig produktion.
Make Sense er ikke kun dit video bureau – vi er din professionelle samarbejdspartner til video og content. Vi er fleksible og imødekommende, og løser dine opgaver med stort engagement. Du kan forvente, at vi udfordrer din forståelse af video og content for nå den bedste løsning i fællesskab. Vi går langt – for at skabe værdifuldt content til dig.
Make Sense’s DNA er visual storytelling – it has to Make Sense! – som vi siger. Og den stærke fortælling er udgangspunktet, uanset hvilken type produktion vi arbejder med.Rolle på OffDig Week
Under OffDig Week modtager alle deltagere en Goodie box. Her i blandt er MENY i Rungsted med til, at levere diverse lækre snacks til denne box. Nyd godt af lækkerierne, og tag et smut forbi MENY i Rungsted, hvor butikken i sig selv er en oplevelse værd, plus den emmer af god kvalitet.
MENY er hele Danmarks nye fødevaremarked. Vi sætter mad over alt og er især stolte af vores udbud af ferskvarer fra kød og fisk til delikatesse og ost, frugt & grønt og vin. Vores medarbejdere er MADarbejdere. Vi er mere end 5.000 faglærte slagtere, fiskehandlere, ostemestre, vinfolk og grønthandlere.
Vi kan lide at lave mad – tænke, tale, leve, ånde, sælge og spise mad.
Rolle på OffDig Week
Northarc er den nødvendige hjælpende hånd, der gør det muligt for Dansk IT, at fysisk sende hele 1.200 Goodie boxes ud til alle deltagere på OffDig Week indenfor en bestemt tidsramme på absolut bedste, hurtigste og mest optimale måde. At planlægge en så stor forsendelse som dækker hele Danmark, kunne vi ikke have gjort uden Northarc.
Northarc vision er at automatisere og optimere planlægningen for servicevirksomheder i alle størrelser. Consilio er udviklet i tæt samarbejde med udvalgte serviceorganisationer, hvilket sikrer at Consilio afhjælper mange af de gængse arbejdsgange ift. planlægning og tilbudsgivning.
Vi kæmper for at virksomheder kan fokusere på at udvikle sig fremfor at løse trivielle opgaver.
Læs mere om Northarc her
Rolle på OffDig Week
På OffDig Week har vi fornøjelsen af, at tilbyde alle vores deltagere, måske verdens bedste gin!
Ole Schrøter, dobbelt VM-sølv vinder i gin produktion, har produceret en ny spændende gin på marked 'Whitley Neill', som du er heldig at få 4 smagsoplevelser af i Goodie boxen. Nyd dem! Får du smag for mere, tag et smut forbi MENY i Rungsted, hvor butikken sælger flere forskellige gin produceret af Ole Schrøter.
Du får samtidig også mulighed for, at møde Ole til en gin-smagning under OffDig Week.Rolle på OffDig Week
Vinforhandleren Otto Suenson har plads i OffDig Week's Goodie box, hvor de tilbyder alle deltagerne en voucher på 21% til enten deres webshop eller skønne butik i Dronning Tværgade i København K.
Hos Otto Suenson brænder de for vine med god historie bag, da den gode smag i vinene ofte hænger sammen med en vinbonde, der giver fuld opmærksomhed på alle aspekter af fremstillingen.
Læs mere om Otto Sueson her
Rolle på OffDig Week
tame er skaberen bag platformen til den virtuelle OffDig Week 2020. Fra tame vil du tilgå hovedplatformen -også kaldet hoved TV-kanalen. tame indholder live-debatter, interviews, workshops, keynotes, webinarer, podscast samt al materiale tilknyttet dette event. I samarbejde med Dansk IT's team leverer tame Danmarks største Offentlige virtuelle konference - OffDig Week 2020!
tame
END-TO-END EVENT PLATFORM
The #1 platform for virtual events.
Host a virtual conference for your attendees with multiple tracks, break-out sessions, 1:1 matchmaking, and all the features we know from in-person events.
Læs mere om tame her
Rolle på OffDig Week
Van Haren Publishing har plads i OffDig Week's Goodie box, hvor de tilbyder alle deltagerne en voucher til deres bog-webshop.
Van Haren Publishing was founded in 2001 and has become the world’s leading publisher in best practice, frameworks, methods and standards within IT & IT Management, Project Management, Enterprise Architecture and Business Management. VAN HAREN PUBLISHING is based in The Netherlands and is the official publisher for some of the world’s leading organizations in these areas and their frameworks and standards including The Open Group, IPMA, ASL BiSL Foundation, IAOP®, IVI, IFDC and IACCM. For further information, see www.vanharen.net.
Læs mere om Van Haren Publishing her
Rolle på OffDig Week
Under OffDig Week vil du opleve Yotribe, når du deltagere i de forskellige chatforums. Her vil Yotribe gøre det legende let, og ikke mindst sjovt og netværke med andre deltagere.
Yotribe - A new way for groups to gather online.
Yotribe is a space where people choose their conversation partners/groups by approaching others - just like in real life.