Bliv udstiller på OffDig 2019 og mød dine nuværende og nye potentielle kunder.
OffDig er mødestedet for alle, der arbejder professionelt med digitalisering. Med omkring 1500 deltagere er OffDig derfor et relevant sted at være tilstede med en stand. Vælg mellem forskellige størrelser og priser, der giver synlighed og taletid. Udstillerområdet vil være placeret med forplejning mellem og omkring standene. Frokosten foregår dog også andre steder i huset. Standene tildeles ved tilmelding efter først til mølle-princippet.
Kontakt Camilla Lerbech Dworsky på cd@dit.dk eller 3317 9799, hvis I er interesseret i en stand.
Se udstillerpakkerne her
ÅRETS UDSTILLERE:
Læs mere om Nets her
CGI har 75.000 medarbejdere på 400 kontorer i 40 lande. Vi hjælper vores kunder til succes ved at bringe globale brancheløsninger og kompetencer til deres lokale dørtrin. Samtidig har vi en disciplineret tilgang til leverancer, som gør os markedsledende inden for it-projekter til tiden og inden for budget. Vores forretningsrådgivning, systemintegration og outsourcing services har en høj kvalitet, og ved hjælp af nye teknologier og strategier maksimerer vi vores kunders investeringer og bundlinje. Det afspejler sig i deres tilfredshed. I de seneste 10 år har kundetilfredsheden i gennemsnit været over 9 på en skala fra 1 til 10.
Du kan læse mere om Devoteam her.
Hos Miracle har vi fokus på optimering og innovation i vores projekttilgang. Vores referencer tæller projekter hos Moderniseringsstyrelsen, Brugerklubben SBSYS, De Danske Universiteters Økonomisammenslutning ØSS og mange andre. Med Miracle som samarbejdspartner, prioriteres fagligheden højt, og vi stræber efter ærlighed og gennemsigtighed i alle vores projekter. Vi lever efter vores motto: We Dare – We Share – We Care.
Walk and Talk med Miracles administrerende direktør Jan Skelbæk
https://www.youtube.com/watch?v=xSX_LTaeU08
Mød PostNord Strålfors på stand nr. 36.
SKI laver indkøbsaftaler, der samler indkøb på tværs af det offentlige og afløfter udbudspligten. Når vi løfter i flok, opnår vi større besparelser og bedre betingelser.
er en teknologisk rejsepartner for kommunerne |
Besøg os på stand # 41 og lad os fortælle jer hvordan vi kan optimere jeres digitale rejse |
Kan jeg holde på en hemmelighed?
- Sikker digital identitet i en tid med en stigende cybertrussel
Sikker digital identitet er et nøgleelement når man som virksomhed skal beskytte sine data. Er jeg den, jeg siger jeg er? Overholder vi loven? Der er i hverdagen mange spørgsmål.
Sikker digital identitet er, som følge af cybertruslen, blevet særdeles vigtigt i forbindelse med de seneste lovkrav der stilles til både private og offentlige virksomheder og organisationer. Lovkrav der kan findes i både de europæiske GDPR, eIDAS, NIS, PSD2 love og den danske NSIS standard. På forskellig vis stilles krav om hvordan både digitale identiteter skal dannes, men også administreres og anvendes af brugerne. Typisk veksles mellem mere tekniske krav så som fysiske ID krav i forbindelse brugeroprettelse og 2-faktor validering til login. Til de mere administrative krav, at der er truffet passende tekniske foranstaltninger og at der foretages kontinuerlige risikovurderinger.
Hos Liga på stand 40 kan du opleve, hvordan en sikker digital identitet skabes og hvordan den i hverdagen anvendes. Eksempelvis til at logge på it-systemer og eller som identitets- og dørkort.
Automatisering af adgangsrettigheder og selvbetjening
Ligas SmartSignatur løsning sparer organisationen for tid og penge, i og med at SmartSignatur kombineres med egne brugersystemer, så brugeradgange og roller- og rettigheder automatisk opdateres når der er ændringer. Selve bestillingsprocessen er så enkel, at medarbejderne selv kan bestille og udstede adgangskort.
Sikkerheden på niveau betydelig eller niveau høj
Sikkerheden ved SmartSignatur overholder kravene i Digitaliseringsstyrelsens ”National Standard for Identiteters Sikringsniveauer version 2.0 (NSIS)” på enten niveau ”betydelig” eller niveau ”høj”. Systemet byder på ægte to-faktor sikkerhed, hvor man logger ind med en pinkode i kombination med et hardware token – et chipkort. Brugerens krypterede nøgle ligger udelukkende på chipkortet og kan ikke benyttes uden en selvvalgt pinkode. Denne form for to-faktorsikkerhed er anbefalet til overholdelse af artikel 9 og 10 krav i GDPR-forordningen.
Sikker adgang til personfølsomme data i Aula
Når en bruger har adgang til personfølsomme data i Aula skal der være sikkerhed for, at brugerens identitet er på niveau ”betydelig” i overensstemmelse med Digitaliseringsstyrelsens NSIS-standard version 2.0
Hvis en kommune benytter sin egen Identity Provider er det Ligas anbefaling at basere brugerens login på en identitet, som allerede er på NSIS sikringsniveau ”betydelig”. Dermed elimineres behovet for step-up både i forhold til Aula og til andre IT systemer med tilsvarende krav.
Logon til en computer eller en smartphone kan i sig selv ikke kan regnes som en faktor, idet oplåsning skal være en specifik handling der er knyttet til selve autentifikationen. En nøglefil vil som udgangspunkt heller ikke kunne regnes som en faktor.
En arbejdscomputer kan ikke udfylde funktionen som ”unik, fysisk enhed”. Hvis en bruger autentificerer til computeren med brugernavn/password kan enheden ikke selvstændigt anvendes som faktor i en anden kategori. Det samme gør sig gældende med tablets og mobiltelefoner.
Foruden kravene til selve logon metoden skal også den forudgående proces med oprettelse af brugeridentiteten foregå på niveau ”betydelig”. En almindelig Active Directory konto placeres som niveau ”lav”. Ved at anvende NemID Medarbejdersignatur som identitet er udstedelsesproces og anvendelse velbeskrevet og på niveau ”betydelig”. Dermed minimeres revisionsomfanget.
Ved at anvende selvsamme bruger login til arbejdscomputeren kan identiteten benyttes til efterfølgende logins til andre løsninger (single sign-on) på NSIS sikringsniveau ”betydelig”.
Ligas SmartSignatur løsning automatiserer udstedelsen af NemID Medarbejdersignatur medarbejdercertifikater på chipkort. SmartSignatur indeholder en selvbetjeningsløsning hvor medarbejderen selv kan udstede sit chipkort. Chipkortet kan anvendes ikke alene til Aula, men også til Windows domain-login, Nemlog-in og andre offentlige tjenester som baserer sig på NemID Medarbejdersignatur.
FÅ ET DIGITALT MINDSET OG EKSEKVER DIGITAL TRANSFORMATION
Digitaliseringsinstituttet er et forsknings- og kompetenceudviklingshus med speciale i Digital Transformation.
Digitaliseringsinstituttet tilbyder et sammenhængende teoretisk og begrebsmæssigt univers og forbinder teori og praksis med de mange forskere og ledere, der bidrager med viden på vores uddannelser og kurser.
Læs mere om Digitaliseringsinstituttet (link: https://dinst.dk/)
Digitaliseringsinstituttet tilbyder viden on demand, 24 timer i døgnet, 365 dage om året på vores online læringsplatform CURICO, hvis du eller din organisation har behov for:
Læs mere om Digitaliseringsinstituttets læringsplatform CURICO (link: https://www.curico.dk/da/forside) her.
Få nye begreber at begribe med og teorier at navigere ud fra på stand nr. 18.
Vi er mere end 45 ildsjæle, der brænder for at sætte teknologi og processer i spil for at løfte vores kunders forretning.
Vi har 17 års erfaring med at skabe digitalisering i udfordrende sammenhænge, hvor vi involverer brugerne og sætter mennesket i centrum fra start til slut.
Vores mål er, at mennesker i fællesskab får arbejdsgange og teknologi til at smelte sammen i nye former, som er smartere og mere effektive end de hidtidige.
Oracle Danmark
Baseret på den nyeste teknologi og best-practice inden for ERP og HR løsninger har Oracle og IBM bygget en løsningsplatform målrettet de offentlige arbejdspladser. I får løsningen, der ikke alene er state-of-the-art lige nu, men som løbende vil blive opdateret med funktionalitet, der matcher tidens behov hos den enkelte borger og det digitaliserede samfund.
Vi er ikke blot jeres leverandør. Vi er jeres partner. Det betyder, at I kan trække på vores rådgivning og ekspertise før, under og efter implementering. Vi yder dansk driftssupport og strategisk rådgivning i forbindelse med implementering, træning og opkvalificering, så jeres medarbejdere kan føle sig trygge under hele forløbet.
Med fokus på bedre ressourceudnyttelse, styring og effektiv drift, giver platformen jer et fundament, som vi i fællesskab kan bygge videre på. Derfor vi har bygget løsningen i Oracle ERP og HCM Cloud. Dette sikrer, at I hurtigt og agilt kan skalere og gøre brug af fremtidens teknologi i form af AI, chatbots og big data. Platformen opdateres automatisk 4 gange årligt, hvilket giver adgang til ny funktionalitet og sikrer jeres data mod angreb.
Fremtidens samfund bliver datadrevet, og det kræver en datadrevet løsningsplatform. Med vores løsning opsamler I ikke bare data men aktiverer data til indsigtsbaserede beslutninger. Det gavner ledelse, medarbejdere og borgere.
Om SCHULTZ
Vi er en anerkendt leverandør af IT-projekter, fagsystemer og informationsløsninger.
Vi står bag flere af Danmarks stærkeste digitale løsninger, der dagligt støtter tusindvis af fagfolk i deres arbejde med at sikre velfærd, styrke retssikkerheden og skabe vækst.
Vi arbejder åbent og agilt i et tæt samarbejde med vores kunder og sikrer derigennem, at vores løsninger leverer forretningsværdi og skaber den aftalte effekt.
Se mere her: npvision.dk